מדור אקדמיה אמון על השירותים האקדמיים ועל העזרה בנושאים אקדמיים לסטודנטים ולסטודנטיות באוניברסיטה. שירותי המדור מציעים מאגר בחינות וסיכומים, ספריית השאלה, סיוע וייעוץ מקצועי של רכזות הסיוע האקדמי ותמיכה במשרתי המילואים.

משרד סיוע אקדמי:

  • ייעוץ מקצועי בתחומים אקדמיים – רכזות הסיוע האקדמי הן "המומחיות לבירוקרטיה" ובעלות ידע מקצועי נרחב בנושאים אקדמיים שונים. תפקידן להנחות ולסייע בכל בעיה אקדמית שמתעוררת אצל סטודנטים במהלך הלימודים. במידה ויש שאלות את\ה מוזמן\ת לפנות לרכזת הסיוע הרלוונטית במייל או דרך מערכת הפניות, או לפרסם שאלה בקבוצה הפייסבוק "אקדמיה 101: אתם שואלים – האגודה עונה".
  • הובלת, ליווי וחניכת וועדי מחלקות – תפקיד ועדי המחלקות הוא לייצג את הסטודנטים/ות בבעיות ובקשות קולקטיביות בפני הסגל האקדמי והמנהלי של המחלקה והפקולטה בה הם לומדים. הסטודנטים/ות המתנדבים/ות לתפקיד נציג/ת ועד המחלקה מקבלים ליווי צמוד של רכזות הסיוע האקדמי ולהוקרה מהאגודה הסטודנטיאלית. במהלך השנה כל רכזת מלווה את וועדי המחלקות עליהן היא אחראית, מכווינה אותם לגורמים הרלוונטיים באוניברסיטה, נותנת ייעוץ בכתיבה וניסוח פניות הנשלחות לסגל האקדמי והמנהלי ובנוסף תמיד שם בכדי לתת אוזן קשבת לכלל הבעיות העולות מטעם הוועדים. רוצה להיות נציג/ת וועד המחלקה? פני לרכזת הסיוע האקדמי הרלוונטית במייל.
  • הנגשת תקנונים ונהלים – בסיוע של הרכזות השונות תוכלו לברר ולהתייעץ לגבי סעיפי התקנון השונים ולהבין טוב יותר את הזכויות והחובות שלכם במהלך הסמסטר ובתקופת המבחנים. לצפייה בתקנונים ובנהלים השונים לחצ/י כאן.
  • ליווי בתי דין משמעתיים – רכזות הסיוע האקדמי משמשות כמשקיפות בבתי הדין המשמעתיים של האוניברסיטה וכן מסייעות ומלוות סטודנטים/ות שזומנו לבתי דין אלו בהליך המשמעתי. הרכזות מתדרכות את הסטודנטים טרם הדיון אודות ההליך הצפוי והתנהלות הדין המשמעתי, ומסייעות לסטודנטים/ות בניסוח מכתבי ערעור/המתקה במידת הצורך. למידע נוסף על ההליך המשמעתי ניתן לפנות לרכזות הסיוע האקדמי או כאן.
  • שמירה על קשר רציף עם גורמי האוניברסיטה – רכזות הסיוע האקדמי שומרות על קשר רציף עם גורמים במחלקות, בפקולטות ובאוניברסיטה (בהם מדור בחינות ודיקנאט הסטודנטים) בכדי להניע תהליכי עומק לשיפור איכות ההוראה ולטיפול בבעיות שעולות מצד הסטודנטים.

משרד סיוע אקדמי נמצא בבית הסטודנט (בניין 70), קומה 1, חדר 161. הטלפונים במשרד הם – 08-6472348, 08-6479356.

שעות הקבלה במהלך סמסטר ב' יתקיימו בימים ובשעות הבאים:

ראשון, שלישי – 09:00-15:00

שני, רביעי, חמישי – 10:00-16:00

 

לשאלות נפוצות לחצו כאן 

מוזמנים ומוזמנות בכל עת לפנות לרכזות הסיוע האקדמי גם במייל – פרטים בלשוניות אנשי הקשר.

משרד מיזמים אקדמיים:

  • מאגר בחינות וסיכומים – מאגר הבחינות והסיכומים מכל המחלקות וכל הפקולטות באוניברסיטה, מכילי אלפי חומרי למידה מעודכנים מן השנים האחרונות. לאחר כל תקופת מבחנים רכזי המאגר מוסיפים סיכומים ומבחנים חדשים למאגר. הסיכומים והבחינות ניתנים להורדה ולעיון בכל עת. בנוסף, כל מי שמביא סיכום או מבחן שעומדים בקריטריונים מקבל צ'ופר מפנק!
  • ספריית השאלה – ספריית ההשאלה של האגודה מופעלת בשיתוף דיקנאט הסטודנטים וספריית ארן, והיא מאפשרת להשאיל ספרים במגוון קורסים לתקופות זמן ממושכות (סמסטר או שנה) בעלות מינימלית, ובכך למעשה לא להוציא כסף מיותר על ספרי לימוד. הספרייה ממוקמת באגף הספרים השמורים, מימין ללובי הכניסה לספרייה.
  • פרויקט "ערך בכיתה" – הינו פרויקט משותף למרצים וסטודנטים. הפרויקט שם כמטרה מרכזית את הפיתוח של תהליכי הוראה ולמידה יעילים יותר.
  • עידוד יזמות סטודנטיאלית – על ידי הפקת פרויקטים ארוכי טווח בשיתוף צמוד עם מרכז יזמות 360 וקרן קקטוס.
  • קורסי חוץ – שירות קורסים חיצוניים וקורסי קדם למבחנים. קורסי הכנה למבחן הפסיכומטרי ולמבחן המתא"ם לתואר שני בפסיכולוגיה.

משרד מילואים:

  • סיוע ותמיכה במשרתי המילואים: המשרד מאפשר לבצע הגשת טפסים לביטוח לאומי, מסייע בבעיות אקדמיות הנוגעות לשירות המילואים ומעניק צ'ופרים למשרתי המילואים.
נגישות