המשרד מורכב מ-5 רכזי/ות סיוע אקדמי ומנהל/ת סיוע אקדמי. מטרת המשרד היא להעניק מידע מקצועי ושירותי לכל סטודנט/ית. המשרד מקיים שעות קבלה, מענה טלפוני, מענה במייל ומענה בקבוצות פייסבוק ייעודיות לסטודנטים/ות על מנת להגיע לכל סטודנט/ית במגוון פלטפורמות שאפשרו מענה מקיף ומיטבי לכל הפונה לקבלת מידע וסיוע. עבודת המשרד נעשית במספר מישורים:
- ייעוץ מקצועי בתחומים אקדמיים – רכזות הסיוע האקדמי הן "המומחיות לבירוקרטיה" ובעלות ידע מקצועי נרחב בנושאים אקדמיים שונים. תפקידן להנחות ולסייע בכל בעיה אקדמית שמתעוררת אצל סטודנטים במהלך הלימודים.
- הובלת, ליווי וחניכת וועדי מחלקות – תפקיד ועדי המחלקות הוא לייצג את הסטודנטים/ות בבעיות ובקשות קולקטיביות בפני הסגל האקדמי והמנהלי של המחלקה והפקולטה בה הם לומדים. הסטודנטים/ות המתנדבים/ות לתפקיד נציג/ת ועד המחלקה מקבלים ליווי צמוד של רכזות הסיוע האקדמי ולהוקרה מהאגודה הסטודנטיאלית. במהלך השנה כל רכזת מלווה את וועדי המחלקות עליהן היא אחראית, מכווינה אותם לגורמים הרלוונטיים באוניברסיטה ונותנת ייעוץ בכתיבה וניסוח פניות הנשלחות לסגל האקדמי והמנהלי.
- תקנונים ונהלים – בסיוע של הרכזות השונות תוכלו לברר ולהתייעץ לגבי סעיפי התקנון השונים ולהבין טוב יותר את הזכויות והחובות שלכם.
- ליווי בתי דין משמעתיים – רכזות הסיוע האקדמי משמשות כמשקיפות בבתי הדין המשמעתיים של האוניברסיטה וכן מסייעות ומלוות סטודנטים/ות שזומנו לבתי דין אלו בהליך המשמעתי. הרכזות מתדרכות את הסטודנטים טרם הדיון אודות ההליך הצפוי והתנהלות הדין המשמעתי, ומסייעות לסטודנטים/ות בניסוח מכתבי ערעור/המתקה במידת הצורך.
- שמירה על קשר רציף עם גורמי האוניברסיטה – רכזות הסיוע האקדמי שומרות על קשר רציף עם גורמים במחלקות, בפקולטות ובאוניברסיטה (בהם מדור בחינות ודיקנאט הסטודנטים) בכדי להניע תהליכי עומק לשיפור איכות ההוראה ולטיפול בבעיות שעולות מצד הסטודנטים.