עדכון שוטף על כל התנאים של הסטודנטים והסטודנטיות

עדכון רווחה 24.3

 

• תנובה מגייסת כ־150 עובדים בתפקידים הבאים: מחלקי תוצרת בעלי רישיון נהיגה מעל 15 טון, עובדי מחסנים לליקוט סחורה, עובדי ייצור, מפעילי מכונה, אנשי אחזקה, מהנדסים בתחום האחזקה וסדרני סחורה בסופרים. ניתן לפנות במייל:
jobs1@tnuva.co.il.

• שטראוס מגייסת סדרנים לסידור מוצרי החברה במדפי רשתות השיוק בפריסה ארצית. עוד מגייסת שטראוס מלקטים לטובת הכנת משטחים להפצה בשוהם וכן עובדי ייצור בכרמיאל ובנצרת במפעל הממתקים והסלטים. להגשת מועמדות:
gius@strauss-group.com.

• אסם־נסטלה מגייסת עובדים למגוון משרות, בהן: סדרני סחורה ברשתות השיווק ופועלי ייצור במפעלים בכל הארץ. ליצירת קשר עם מחלקת הגיוס של אסם: 054-6765904;
Jobs.osem@il.nestle.com

• יוניליוור ישראל מתגברת את מערך הסדרנות בחנויות. החברה מגייסת כ־60 עובדים זמניים. ליצירת קשר ניתן לפנות לכתובת המייל: Inbar.cohen@unilever.com

• זוגלובק מגייסת בימים אלה: עובדי ייצור ומבקר איכות מחלקתי לשלומי, מנהלי מכירות לאזור המרכז, ומלקטים, מלגזני היגש ומפעיל מערכת ליקוט ממוחשבת לפתח תקווה. לשליחת קורות חיים:
adi.knafo@soglowek.co.il

• מיה תעשיות מזון מחפשת בימים אלה עובדים לעשרות משרות חדשות לתפקידים שונים, בהם פועלי ייצור ותפקידי לוגיסטיקה. לפרטים:
tal@maya-foods.com

• שופרסל מגייסת כ־250 עובדים חיצוניים למוקד השירות של שופרסל. ניתן ליצור קשר באתר שופרסל או בטלפון: 054-5667090.

• רשת רמי לוי מגייסת עובדים במגוון התפקידים הקיימים. ניתן לפנות לכל סניף ישירות או לשלוח ווטסאפ לטלפון ראשי של מחלקת משאבי אנוש של החברה: 055-6675178.

• קבוצת יינות ביתן הכוללת את יינות ביתן, מגה בעיר ושוק מהדרין, מציעה כ־300 משרות, בהן: מלגזנים היגש, קופאים, סדרנים ומלקטים לאינטרנט. ניתן לשלוח קורות חיים: cvybitan@ybitan.co.il, או בטלפון 1700-550-550 שלוחה 1636.

• לרשת ויקטורי דרושים ל־60 סניפים בפריסה ארצית עובדים למחלקות הליקוט, השירות, הקופה והסדרנים. ניתן להגיש מועמדות במייל: moti.levi@victory1.co.il.

• רשת חצי חינם מגייסת כ־700 עובדים לעבודה בסניפי הרשת ובמרכזי האונליין. הגיוס הוא לכל המחלקות וכולל מלקטים, סדרנים וקופאים.

• שירות סופר אונליין Quik מגייס מלקטים ושליחים. למועמדות ניתן לפנות במספר 079-5599496, או באימייל Avigail@quik.co.il.

• Gett delivery מגייסת אלפי שליחים בעלי רכב או קטנוע.

• רשת הפיצריות "פיצה האט" יוצאת בקול קורא ומגייסת מאות עובדים ברחבי הארץ.

• עזריאלי.קום מגייס נציגי שירות, עובדי מרלו"ג ואנשי פיתוח. לפרטים:
inbalh@azrielidigital.com.

• ד"ר פישר ממשיכה לגייס עשרות עובדים לכל התפקידים במפעלים בצפון. מדובר בעובדים ובעובדות מכל הגילים לפסי הייצור, למילוי ואריזה, כמו גם עבודות תחזוקה וניקיון. העבודה היא במשמרות גם בשעות היום והלילה. למידע נוסף ושליחת קורות חיים:
hr@dr-fischer.com.

• ורביט היא חברת תמלול טכנולוגית, יש עלייה דרמטית בצורך בתמלול. לכן, בימים אלו מגייסת ורביט אלפי מתמללים. התפקיד דורש מבחן אינטרנטי ולאחר מכן ניתן להתחיל בעבודה באופן מיידי. המתמללים שיעברו את מבחן הקבלה יועסקו כפרילנסרים ויתוגמלו לפי דקת תמלול.

• Xtras היא חברת סטארט־אפ הפועלת בתחום העבודות הזמניות, שיצרה פלטפורמה המקשרת בין עסקים ובין עובדים זמניים ומחפשי עבודה. החברה זיהתה את הפוטנציאל בענף שקורס ודורש הצלה, ענף החקלאות. מדובר במציאת פרנסה מיידית בעבודה זמנית. מדי יום מחברים בחברה כ־40 עובדים לקטיף של כשש שעות עבודה ביום.

• "אלאור" – ארגון הפועל למען שילוב אנשים עם צרכים מיוחדים בחברה, מגייס מדריכים טיפוליים למעון בני ציון בראש העין. העבודה במשרה מלאה או חלקית, במשמרות. מייל למשלוח קו"ח:
hr2@elor.org.il.

• חברת התרופות והפארמה "כצט" מחפשת עובדים למפעלים בקריית מלאכי, למשרות קבועות של כימאים, פורמולטורים, מהנדסים, ראשי צוותים, מבקרי איכות ועובדי ייצור. לפרטים ניתן להיכנס לאתר האינטרנט של החברה.

• חברת הבנייה Over־Make מחפשת עובדים מקצועיים בענף השיפוצים לעבודות בנייה במיידי. החברה תשמח לקלוט גם עובדים ללא ניסיון ולהכשירם מתוך רצון לערבות הדדית. המשרה לתקופה לא מוגבלת ולמינימום של חודש ימים. לפרטים:
office@make-over.co.il.

• בחברת קרוז תור המתמחה בטיולי שיט מאורגנים ברחבי העולם מחפשים איש אופרציה מומחה בטיולים גיאוגרפיים וניסיון בעבר מהתחום המדובר. כמו כן, מחפשים בחברה דוברי רוסית שעבדו בחברות תיירות ומגיעים עם ניסיון מוכח בתחום הטיולים המאורגנים לדוברי השפה הרוסית. קורות חיים ניתן לשלוח לכתובת המייל: hr@senior.co.il.

• קופל גרופ מגייסת לשירות חדש בתחום הבריאות מזכירים רפואיים, רפרנטים לשירות, מפתחים ומתכנתים. ניתן לפנות לאלי – 0508811926.

• מרכז המחקר והפיתוח של eBay ישראל מתרחב. בימים אלו מגייסת החברה 20 עובדים. בין המקצועות הנדרשים: מפתחי Backend java, וכן מפתחי Full Stack ו־Frontend. קישור:
https://jobs.ebayinc.com/search-jobs?alp=294640-294904-294071&alt=4

• לייטריקס מגיייסת: מפתחי אנדרואיד ומפתחי Web. לייטריקס תשמח לקלוט מפתחים ומפתחות מוכשרים. כאדפטציה למצב החדש, לייטריקס עורכת כעת ראיונות טלפוניים וראיונות בזום.

• מאנדיי (Monday.com) מגייסת מאות עובדים למגוון תפקידים. הראיונות מתקיימים באמצעות כלים טכנולוגיים המאפשרים את התאמת התהליכים לימים אלו.

• פורטר Forter העוסקת בתחום הונאות הסחר המקוון מגבירה את הגיוס עם עשרות משרות פתוחות, דוגמת אנליסטים ומפתחים. למועמדות:
https://boards.greenhouse.io/forter.

• פייבר Fyber מגייסת למחלקות הפיתוח והמכירות. ניתן להגיש מועמדות לתפקידים השונים באתר החברה ולקבל שכר והטבות המוענקים לעובדי Fyber מסביב לעולם.

עדכון רווחה 16.3

סטודנטים כבדי שמיעה בלמידה מקוונת – סטודנטים עם לקות שמיעה המתקשים עם הלמידה המקוונת יכולים להוריד מערכת חינמית מגוגל בשם "תמלול בזמן אמת". המערכת תתמלל בלייב את ההרצאות על ידי הנחת הטלפון ליד הרמקולים. להורדת האפליקציה לחצו כאן.

עדכון רווחה 15.3

הנחה בארנונה, בביטוח לאומי, ושירות עו"ד האגודה:

  • ביטוח לאומי וארנונה- לצערנו, בגלל המצב, בוטלה הגעת הנציגים של ביטוח לאומי וארנונה לקמפוס.
  • הנחות ארנונה בעירייה- מכיוון שלא מתקיימת קבלת קהל פרונטלית בעירייה סוכם כי כלל בקשות ההנחה שישלחו לפני ה-30.3 יקבלו את מלוא ההנחה על תקופת השכירות גם אם טופלו לאחר ה-30.3. את כלל הטפסים יש לשלוח למייל: mokedg@br7.org.il
  • תצהירי אי הכנסה להנחה בארנונה – עקב המצב אין אפשרות לקיים הצהרה פרונטלית מול עורך דין. הצהרה מרחוק איננה עומדת בחוק ולכן לא יתאפשר לקיים הצהרות בתקופה הקרובה במשרד עורכי הדין. חלופה לכך מטעם העיריה:

לסטודנטים הרשומים כתושבי באר שבע יש שתי אפשרויות:

  1. מילוי טופס ויתור סודיות ושליחתו עם שאר המסמכים לארנונה. הטופס מקנה לארנונה אפשרות גישה למסמכים הבאים מטעם ביטוח לאומי: טופס מעמד לא עובד, אישור זכאות גמלה ודיווח מעסיקים https://www.beer-sheva.muni.il/Residents/Arnona/Documents/%D7%95%D7%99%D7%AA%D7%95%D7%A8%20%D7%A1%D7%95%D7%93%D7%99%D7%95%D7%AA%20%D7%9C%D7%91%D7%99%D7%98%D7%95%D7%97%20%D7%9C%D7%90%D7%95%D7%9E%D7%99.pdf
  2. שליחת קוד סודי לאתר ביטוח לאומי לארנונה שיאפשר להם גישה לאותם מסמכים. את הקוד ניתן לבקש אינטרנטית: https://www.btl.gov.il/About/KodSodi/Pages/default.aspx

לסטודנטים שלא רשומים כתושבי באר שבע יש שתי אפשרויות:

    1. המצאת אישורים באופן עצמאי מול ביטוח לאומי: טופס מעמד לא עובד, אישור זכאות גמלה ודיווח מעסיקים
    2. שליחת בקשת ההנחה במלואה מלבד הצהרה מול עורך דין על אי הכנסה. סטודנטים שישלחו בקשה מלאה עד ה30.3 מלבד טופס ההצהרה יוכלו להשלים את הטופס לאחר החזרה לשגרה. ההנחה תכנס לתוקף רק לאחר המצאת כלל האישורים

 

  • פניות ייעוץ לעו"ד- משרד עורכי הדין איתו עובדת האגודה מקבל פניות טלפוניות לטובת שאלות משפטיות כלליות או כאלה הקשורות למצב. לתיאום שיחה אנא שלחו מייל לכתובת: revaha@aguda.bgu.ac.il.
    לא תתקיים קבלת קהל פרונטלית עד סוף מרץ

עדכונים הקשורים לזכויות, למידה מקוונת וזכיינים:

  • קפיטריות הפועלות בקמפוס- כלל הקפיטריות יהיו סגורות בתקופה הקרובה מלבד "כפיות".
  • למידה מקוונת- האוניברסיטה פתחה את חדרי המחשבים במעונות לטובת סטודנטים/ות שלא יכולים/ות לקחת חלק בשיעורים המקוונים. להרשמה לשימוש בחדרים אלה יש לפנות לדיקנאט במייל: aymanamr@bgu.ac.il.
  • הפסקת עבודה בעקבות התפשטות הנגיף- אם הפסקתם/ן לעבוד בעקבות המצב מוזמנים/ות להיכנס לאתר כל זכות ולהבין בדיוק מה הזכויות שלכם/ן >> http://bit.ly/3d0P6on

Hi everyone!
With everything that's going on and the uncertainty in the air, the welfare office here at the Student Union has put together the important information in an organized fashion:

✔Arnona (municipality tax) and social security discounts, and Student Union lawyer services

  1. Social security and Arnona- Unfortunately, because of the situation, the social security and Arnona representatives cancelled their arrival to campus.
    2. Arnona discount at the Municipality- Since therea are no frontal office hours being held, the municipality has agreed that all discount request forms received by 30.3 will be granted for the rent period even if the forms are only processed after the 30.3. All forms should be sent to mokedg@br7.org.il.
    3. Lawyer services- The lawyer office which with the Student Union works is available by phone for general legal questions or for questions related to the current situation. To make a phone appointment please email revaha@aguda.bgu.ac.il.
    *frontal office hours will not be held until the end of March.
    4. Declaration of unemployment for people who pay social security: in continuation with the previous section, since the situation does not allow for frontal declaration of unemployment with a lawyer (and since a non-frontal declaration is not valid), declarations will not take place in the near future but there are some alternatives suggested by the Municipality:
    A. Fill out a confidentiality waiver form and send it with the other documents to the municipality department. The form grants access to the following social security documents: Unemployed Status Form, Employee Benefit Certificate and Employer Reporting >> http://bit.ly/2x0QAPa
    B. Send a secret code to the social security site for municipality tax that will grant them access to your forms. You can request a code online. >> http://bit.ly/3cX7Mp4
    * the municipality will not use your private information for any reason other than the specific forms.

✔Updates related to student rights, online studying and franchises

  1. Cafeterias on campus will be closed in the near future except for Kapiot.
    2. Online studying- the university has opened the computer rooms in the dormitories for students who cannot take part in the online classes otherwise. To register for access to these rooms email aymanamr@bgu.ac.il.
    3. Work termination following the spread of the virus – If you have stopped working due to the situation, you are invited to visit the "Kol Zchut" website and understand exactly what your rights are. http://bit.ly/3d0P6on

مرحبًا للجميع!
وفقًا للظروف التي نعيشها وعَدَم اليقين، قسم الرّفاة في نقابة الطلاب يعمل على حتلنة بعض الامور والمعلومات المهمة:

✔ تخفيض الضرائب، التأمين الوطني، عمل المحامي التابع لنقابة الطلاب:

١- التأمين الوطني والضريبة- للأسف، ممثلو المؤسسات التالية لن يتواجدوا في الحرم الجامعي بسبب الاوضاع الحالية.
٢- تخفيض الضريبة في البلديّة- بسبب عدم السّماح والامتناع عن استقبال الجمهور في البلديّة، قُرِّرَ بأن تقديم طلبات التخفيض قبل 30.3 يمنحكم الحصول على التخفيض بأكمله لفترة الايجار، حتى اذا تم معالجة الامر بعد تاريخ 30.3 .
يتوجب عليكم إرسال جميع المستندات المطلوبة عبر البريد الالكتروني: mokedg@br7.org.il.

٣- التوجّة للمحامي- مكتب المحاماة الذي يعمل مع نقابة الطلاب، يستقبل توجهات واستفسارات عن طريق الهاتف لأسئلة عامّة وأسئلة تتعلّق في الوضع القائم.
لتعيين مواعيد للمحادثة، يمكنكم الارسال عبر البريد الالكتروني: revaha@aguda.bgu.ac.il.
لن يتم إستقبال أي شخص في المكتب حتّى نهاية شهر آذار .

٤- تصريح عدم الدخل- تكملة للمذكور أعلاه، بسبب عدم إتاحة امكانيّة القدوم الى المحامي من أجل التصريح ( التصريح عن بُعد ليس قانوني )، لن تكون إمكانية لتقديم التصريح في الفترة القريبة انّما هنالك حلول بديلة مُقتَرَحَة من قِبَل البلديّة:
أ- تعبئة نموذج التنازل عن الخصوصية وإرساله مع بقيّة المستندات المطلوبة لقسم الضرائب.
تعبئة النموذج تتيح لك امكانية الحصول على المستندات التالية: "מעמד לא עובד, אישור זכאות גמלה ודיווח מעסיקים" >> http://bit.ly/2x0QAPa.
ب- إرسال رقم سرّي لموقع التأمين الوطني للضريبة، مما يتيح لك المجال في الحصول على المستندات.
يمكنكم تلقّي الرمز السّري عبر الانترنت >>http://bit.ly/3cX7Mp4.
قسم الضريبة يتعهّد ويلتزم بعدم إستخدام تفاصيلكم الشخصيّة.

✔ حتلنات تتعلق بالحقوق، التعليم عبر الانترنت، وأصحاب المصالح.

١- الاماكن التي تقدم الطعام والشراب (كافيتريا) في الحرم الجامعي- جميع أماكن الطعام مغلقة في الفترة القريبة عدا "كبيوت- כפיות".

٢- التّعلم عبر الانترنت- لقد قامت الجامعة بإفتتاح غرفة الحواسيب في السكن الطلابي للطلاب الذين لا تتوفر لديهم الامكانية للتعلم عن بُعد.
للتسجيل من أجل استخدام الغرف، يتوجب عليكم التوجه الى عمادة شؤون الطلبة عبر البريد الالكتروني: aymanamr@bgu.ac.il.

٣- ايقاف العمل بسبب انتشار الوباء- اذا قمتم بالتوقف عن العمل لهذا السبب ندعوكم للدخول الى موقع "كل حق- כל זכות" لمعرفة حقوقكم الكاملة >>http://bit.ly/3d0P6on

נגישות