אז איפה הסטודיו נמצא?

סטודיו POSITIVE (גדול) – בו מתקיימים אימוני ספינינג, אירובי, אימוני כח ופונקציונלי
נמצא בבניין 72, קומה מינוס 1.

סטודיו POSITIVE + (קטן) – בו מתקיימים רק מחול יוגה ופילאטיס
נמצא בבית הסטודנט קומה מינוס 1 חדר מינוס 129.

ואיזה אימונים יש לנו להציע לכן/ם?

  • אימון פונקציונלי - בבניין 72, קומה מינוס 1

    אימון מעניין ומאתגר בו נבצע תרגילים המפעילים מספר קבוצות שרירים יחד תוך שילוב עבודה עם משקולות קטלבלס,כדורי כוח, Battle Rope ועוד המון הפתעות. האימון מגוון וכך גם התוצאות –שיפור הכוח, סיבולת שריר,יציבה,זריזות, גמישות וירידה באחוזי שומן.

  • עיצובלאטיס (לנשים בלבד) - בבניין 72, קומה מינוס 1

    אימון המשלב בין עקרונות הפילאטיס לעבודת הכוח של העיצוב תוך שימוש באביזרי הכושר. שיעור מאתגר בו נעבוד על שרירי הבטן והישבן, תנועתיות, הארכת השרירים וגמישות, עבודה על שיווי משקל ושרירי היציבה, בדגש על דיוק, שליטה וריכוז.

  • פילאטיס - בית הסטודנט קומה מינוס 1 חדר מינוס 129

    הפילאטיס הוא אימון גופני דינאמי, המחזק את השרירים, מגמיש ומייצב את הגוף תוך שילוב כל מערכת השרירים בגוף, כולל השרירים הפנימיים – שרירי היציבה. הטכניקה בנויה על היחס שבין נשימה ושליטה על מרכז הגוף. בשיעור נתמקד בשרירי הליבה של הגוף – שרירי הבטן, החזה והגב, תוך הקפדה על ביצוע מדויק, זרימה תנועתית ושיפור מערכות הנשימה.

  • יוגה ויניאסה- בית הסטודנט קומה מינוס 1 חדר מינוס 128

    ויניאסה יוגה הינה תרגול יוגה דינאמי המצליח לשמור על זרימה ורוך. קצב התרגול מוגדר כשילוב בין תנועה לנשימה. קצב התנועה בויניאסה מותאם לקצב הנשימה. אופיו של השיעור מאפשר דגש על דיוק ותנועה נכונה מחד, ויצירת חום פנימי ועבודה על גמישות וחוזק מצד שני. הויניאסה שואבת השראה רבה משיטת האשטנגה ומשלבת בתוכה דגשים משיטת איינגר. היא שומרת על עדינות ורכות תנועתית לצד דיוק בתנוחות הגוף.

  • יוגה שיבננדה - בית הסטודנט קומה מינוס 1 חדר מינוס 129

    שיבננדה יוגה היא שיטה מלאה לריפוי שעוצבה לעזור לגוף לשמור על מצב בריאותי תקין. במהלך השיעור ישנו דגש רב על הנשימה ועל ההרפיה, השיעור בנוי על עבודה פיסית עמוקה שמחזקת את שרירי הגוף, מאריכה ומגמישה את השרירים.

  • יוגה אשטנגה- בית הסטודנט קומה מינוס 1 חדר מינוס 128

    אשטנגה יוגה היא יוגה דינאמית המשלבת תנוחות יוגה, תנועה רציפה ונשימה מודעת ומבוקרת. השיעור בנוי מרצפים דינאמיים בין תנוחות היוגה בקצב הנשימה, תוך חתירה לתנועה ותנוחה נכונה ומודעת. התרגול מעורר, ממריץ ויוצר חום פנימי ואימון מעמיק. כל שיעור מסתיים בהרפייה נעימה ומרגיעה.

  • ג'אז לירי - בית הסטודנט קומה מינוס 1 חדר מינוס 129

    השיעור מורכב מתרגילי חימום קבועים המתבססים על טכניקה מהבלט הקלאסי, תרגילי חיזוק ומתיחות. לאחר מכן נלמדת קומבינציה שמתחלפת כל שלושה או ארבעה שיעורים. הסגנון הלירי נותן דגש על הבעת רגש וביטוי עצמי יחד עם עבודה אינטנסיבית על טכניקה ואלמנטים פיזיים. קצב השיעור יחסית מהיר יותר, ומומלץ לבעלי כל רקע שהוא בתחום המחול.

  • מודרני - בית הסטודנט קומה מינוס 1 חדר מינוס 129

    השיעור מתמקד בעבודה עם משקל איברי הגוף יחד עם שיפור הקורדינציה, תוך שימת לב למוסקליות ושחרור התנועה. השיעור מורכב מחימום המכיל תרגילי ריליס ועבודת רצפה, מעט אימפרוביזציה, וכמובן תרגילי חיזוק ומתיחות. לאחר מכן נלמדת קומבינציה אשר מתחלפת כל שלושה או ארבעה שיעורים. קצב השיעור מעט יותר איטי ומומלץ לכולם.

לצפייה בתקנון הסטודיו לחצו כאן.
לכל שאלה נוספת, מוזמנים/ות ליצור קשר עם משרד שירותי האגודה:

  • ספינינג - בבניין 72, קומה מינוס 1

    רכיבה על אופניים נייחים בעומסים ובמהירויות משתנות, במהלכה הדופק נע בין 65-90% מדופק מירבי, דבר המוביל לשריפת קלוריות מואצת וחיזוק שרירי הישבן והרגליים. מעבר לשריפת קלוריות מוגברת האימון משפר סיבולת לב ריאה ושמירה על הבריאות, הכושר והאסתטיקה של פלג הגוף התחתון. בסוף כל אימון ניתן דגש גם על חיזוק שרירי הבטן ומתיחות.

  • עיצוב - בבניין 72, קומה מינוס 1

    אימון שמטרתו לחזק ולחטב את כל שרירי הגוף תוך שימת דגש על היציבה והיציבות. מתאים לכל רמות הכושר ומשתלב כשיעור משלים לשיעורי האירובי השונים. השיעור אינו כולל קפיצות וכולל שימוש באביזרי כושר.

  • עיצוב דינמי - בבניין 72, קומה מינוס 1

    שיעור כושר ללא הפוגות שעונה על מגוון מטרות: שריפת שומן, חיטוב הגוף, שיפור שיווי משקל, שיפור רמת הכושק וחיזוק השרירים. באימון ניתן דגש על שיפור סיבולת לב ריאה בשילוב אביזרי כושר שונים.

  • עיצוב ישבן - בבניין 72, קומה מינוס 1

    אימון המתמקד בחיטוב, הצרת היקפים ומיצוק איזור הישבן. באימון נבצע תרגילים חזקים ומגוונים לפלג הגוף התחתון. בסוף כל אימון ניתן דגש גם על חיזוק שרירי הבטן ומתיחות.

  • HIIT - בבניין 72, קומה מינוס 1

    אימון אינטרוולים בעצימות גבוהה, האימון משלב בין אימון אירובי לכוח כמעט ללא מנוחה, אינו דורש קואורדינציה, מאתגר וקצבי ומתאים למתאמנים שאוהבים את ההרגשה הטובה והמאומצת שלאחר אימון. מתאים לשני המינים.

  • זומבה - בבניין 72, קומה מינוס 1

    אימון מהנה וסוחף לצלילי מוזיקה לטינית עם תנועות ריקוד פשוטות בסגנון דרום אמריקאי. האימון מיועד לשיפור ושימור הכושר האירובי והקואורדינציה ומתאים לכל רמות הכושר ושורף קלוריות.

  • מדרגה - בבניין 72, קומה מינוס 1

    אימון יעיל לשריפת שומנים תוך שימוש במדרגה לפי קצב המוסיקה. בשיעור נשפר סיבולת לב ריאה, קואורדינציה, נשרוף קלוריות ונחזק פלג גוף תחתון בדגש על שרירי רגליים וישבן.

  • בלט קלאסי - בית הסטודנט קומה מינוס 1 חדר מינוס 129

    בלט קלאסי הינו סגנון מחול ייחודי המשלב תנועה אלגנטית, מוסיקליות וחן לצד כח שריר,סיבולת,גמישות וקואורדינציה. השיעור מורכב מרצף תרגילים ברמה הולכה עולה,החל מתרגילים רגועים על יד הבר ועד לתרגילים דינמיים עם רמת אנרגיה גבוהה בסוף השיעור. המחול משלב כושר ואמנות המתבטאים בגוף ובנשמה.

  • היפ-הופ - בית הסטודנט קומה מינוס 1 חדר מינוס 129

    שיעור המשלב בין לימודי ריקוד מהנים לבין פעילות אירובית אינטנסיבית שורפת קלוריות. ריקוד ההיפ הופ הינו אנרגטי, אתלטי וקופצני ומהווה בסיס מצויין לפעילות אירובית בשילוב של מוסיקה מודרנית. שיעורי היפ הופ זאת הזדמנות נהדרת לעשות כושר תוך לימוד ריקוד כיפי והמון הנאה.

Where are we located?

 The big studio is located in building 72 on floor -1. Spin, shape, step, kickboxing, HITT and power workouts take place here.

The small studio is located in the Student House, floor -1. Yoga, pilates and dance classes take place here.

What kind of classes do we have for you? 

Shape
A workout meant to strengthen and shape all of your body muscles while improving stability and posture. The class doesn't include jumping and use of any equipment.

Cardio Shape
A fitness class with no breaks meant to increase heart-lung endurance, burn fat, shape your body and improve your posture and balance.

Switching
A cardio workout that includes switching in short periods of time from aerobic exercise to an anaerobic exercise while maintaining body strength.

Zumba
Zumba dance workout classes feature exotic rhythms and high-energy Latin and international beats. The workout is aimed to enhance your fitness and coordination.

Functional Exercise 
Exercises combining a number of muscle groups while using Kettle bells, Battle ropes and all sorts of surprises. The exercise will boost your muscle endurance, flexibility and agility.

Sivananda Yoga
The training revolves around frequent relaxation, and emphasizes full, yogic breathing. The lesson includes deep physical exercises meant to strengthen, extend and flex your body muscles.

Vinyasa Yoga 
A dynamic exercise based on a sequence of postures, while slowly breathing and aiming at maximum accuracy.

Spinning
A group indoor cycling class that focuses on strength, speed and endurance. During a class, depending on how hard you push yourself, you can expect to burn more than 700 calories.

Step 
Step up your fitness with this classic aerobic exercise class that includes energizing music that will keep you moving and smiling as you step on and off the platform.

Kickboxing
The workout targets your arms, shoulders, abs, thighs, and butt and it's an amazing stress release (how often do you get to pretend you're beating up your archenemy?)
Burns an average of 500 calories an hour.

HIIT
HIIT is a training idea in which low to moderate intensity intervals are alternated with high intensity intervals. Coordination is not required and you are all invited!

Power Workout
A workout that includes working on your muscles while using your body weight and weights. Recommended to those who wish to tone their body and burn calories.

Pilates
Our Pilates classes help develop core strength and coordination through traditional Pilates movement patterns, the use of breath and correct alignment.

Hatha Yoga
Expect a slower-paced stretching class with some basic breathing exercises. Hatha classes are a good place to learn beginners poses, relaxation techniques, and become comfortable with yoga.

lyrical Jazz 
The class includes fixed warmup exercises that are based on classical ballet technique and stretching.  Then we learn a combination that changes every 3 to 4 lessons. The lyrical style emphasizes emotion and self expression combined with intensive movements. Recommended to anyone with a dancing background.

Modern Dancing
The class focuses on improving coordination through music and movement. The class includes stretching, some improvisation and a combination that changes every 3 to 4 lessons.

Hip Hop
A class that combines intense calorie-burning aerobics and fun dance moves with modern music. The hip hop style is energetic, bouncy and athletic.

Classical Ballet
Classical Ballet is well known for its aesthetics and rigorous technique, flowing, precise movements, and its ethereal qualities. The dance includes fitness and art that come together in your body and soul.

Vinyasa Yoga
Vinyasa Yoga is a dynamic type of yoga, but on the other hand maintains flow and softness. The pace of exercise is defined as a combination of movement and breathing. The rate of movement in Vinyasa is adjusted to the rate of breathing. The nature of the lesson enables emphasis on accuracy and proper movement on the one hand, and the creation of internal warmth and work on flexibility and strength on the other. Vinyasa draws great inspiration from the Ashtanga system and incorporates the emphasis from Iyengar yoga. It maintains gentleness and tenderness as well precise in body positions.

Ashtanga Yoga
Ashtanga Yoga is a dynamic yoga that combines yoga postures, continuous movement and conscious and controlled breathing. The lesson consists of dynamic sequences between the yoga poses at the rate of breathing, striving for movement and a correct and conscious posture. The lesson stimulates, awakens and creates inner warmth and in-depth training. Each lesson ends with a pleasant and calming relaxation.

For any further information please contact the Union’s Service Center: 08-6472340

נגישות