אז איפה הסטודיו נמצא?

סטודיו POSITIVE (גדול) – בו מתקיימים אימוני ספינינג, אירובי, אימוני כח ופונקציונלי
נמצא בבניין 72, קומה מינוס 1.

סטודיו POSITIVE + (קטן) – בו מתקיימים רק מחול יוגה ופילאטיס
נמצא בבית הסטודנט קומה מינוס 1 חדר מינוס 129.

ואיזה אימונים יש לנו להציע לכן/ם?

  • ספינינג - בבניין 72, קומה מינוס 1

    רכיבה על אופניים נייחים בעומסים ובמהירויות משתנות, במהלכה הדופק נע בין 65-90% מדופק מירבי, דבר המוביל לשריפת קלוריות מואצת וחיזוק שרירי הישבן והרגליים. מעבר לשריפת קלוריות מוגברת האימון משפר סיבולת לב ריאה ושמירה על הבריאות, הכושר והאסתטיקה של פלג הגוף התחתון. בסוף כל אימון ניתן דגש גם על חיזוק שרירי הבטן ומתיחות.

  • עיצוב - בבניין 72, קומה מינוס 1

    אימון שמטרתו לחזק ולחטב את כל שרירי הגוף תוך שימת דגש על היציבה והיציבות. מתאים לכל רמות הכושר ומשתלב כשיעור משלים לשיעורי האירובי השונים. השיעור אינו כולל קפיצות וכולל שימוש באביזרי כושר.

  • עיצוב דינמי - בבניין 72, קומה מינוס 1

    שיעור כושר ללא הפוגות שעונה על מגוון מטרות: שריפת שומן, חיטוב הגוף, שיפור שיווי משקל, שיפור רמת הכושק וחיזוק השרירים. באימון ניתן דגש על שיפור סיבולת לב ריאה בשילוב אביזרי כושר שונים.

  • HIIT - בבניין 72, קומה מינוס 1

    אימון אינטרוולים בעצימות גבוהה, האימון משלב בין אימון אירובי לכוח כמעט ללא מנוחה, אינו דורש קואורדינציה, מאתגר וקצבי ומתאים למתאמנים שאוהבים את ההרגשה הטובה והמאומצת שלאחר אימון. מתאים לשני המינים.

  • זומבה - בבניין 72, קומה מינוס 1

    אימון מהנה וסוחף לצלילי מוזיקה לטינית עם תנועות ריקוד פשוטות בסגנון דרום אמריקאי. האימון מיועד לשיפור ושימור הכושר האירובי והקואורדינציה ומתאים לכל רמות הכושר ושורף קלוריות.

  • אימון פונקציונלי - בבניין 72, קומה מינוס 1

    אימון מעניין ומאתגר בו נבצע תרגילים המפעילים מספר קבוצות שרירים יחד תוך שילוב עבודה עם משקולות קטלבלס,כדורי כוח, Battle Rope ועוד המון הפתעות. האימון מגוון וכך גם התוצאות –שיפור הכוח, סיבולת שריר,יציבה,זריזות, גמישות וירידה באחוזי שומן.

  • עיצובלאטיס (לנשים בלבד) - בבניין 72, קומה מינוס 1

    אימון המשלב בין עקרונות הפילאטיס לעבודת הכוח של העיצוב תוך שימוש באביזרי הכושר. שיעור מאתגר בו נעבוד על שרירי הבטן והישבן, תנועתיות, הארכת השרירים וגמישות, עבודה על שיווי משקל ושרירי היציבה, בדגש על דיוק, שליטה וריכוז.

  • פילאטיס - בית הסטודנט קומה מינוס 1 חדר מינוס 129

    הפילאטיס הוא אימון גופני דינאמי, המחזק את השרירים, מגמיש ומייצב את הגוף תוך שילוב כל מערכת השרירים בגוף, כולל השרירים הפנימיים – שרירי היציבה. הטכניקה בנויה על היחס שבין נשימה ושליטה על מרכז הגוף. בשיעור נתמקד בשרירי הליבה של הגוף – שרירי הבטן, החזה והגב, תוך הקפדה על ביצוע מדויק, זרימה תנועתית ושיפור מערכות הנשימה.

  • מאלטי יוגה - בית הסטודנט קומה מינוס 1 חדר מינוס 129

    מאלטי יוגה משלב בין רצף תנוחות חימום החוזרות על עצמן מדי שיעור דרכן אנו למדים את השינויים שחלים בגוף שלנו, לבין "גוף השיעור" העוסק מדי שיעור בנושא מרכזי אחר עליו אנחנו שמים דגש. דגשים יכולים להתבטא בעבודת כוח דינאמית, עבודת הארכה וגמישות איטית למפרקים או קבוצת שרירים מסויימת, תנוחות ודגשים המשפיעים על מצבי הרוח המשתנים, ועבודה מדיטטיבית להשקטת הראש הטרוד שלנו.

  • מודרני - בית הסטודנט קומה מינוס 1 חדר מינוס 129

    השיעור מתמקד בעבודה עם משקל איברי הגוף יחד עם שיפור הקורדינציה, תוך שימת לב למוסקליות ושחרור התנועה. השיעור מורכב מחימום המכיל תרגילי ריליס ועבודת רצפה, מעט אימפרוביזציה, וכמובן תרגילי חיזוק ומתיחות. לאחר מכן נלמדת קומבינציה אשר מתחלפת כל שלושה או ארבעה שיעורים. קצב השיעור מעט יותר איטי ומומלץ לכולם.

  • היפ-הופ - בית הסטודנט קומה מינוס 1 חדר מינוס 129

    שיעור המשלב בין לימודי ריקוד מהנים לבין פעילות אירובית אינטנסיבית שורפת קלוריות. ריקוד ההיפ הופ הינו אנרגטי, אתלטי וקופצני ומהווה בסיס מצויין לפעילות אירובית בשילוב של מוסיקה מודרנית. שיעורי היפ הופ זאת הזדמנות נהדרת לעשות כושר תוך לימוד ריקוד כיפי והמון הנאה.

  • בלט קלאסי - בית הסטודנט קומה מינוס 1 חדר מינוס 129

    בלט קלאסי הינו סגנון מחול ייחודי המשלב תנועה אלגנטית, מוסיקליות וחן לצד כח שריר,סיבולת,גמישות וקואורדינציה. השיעור מורכב מרצף תרגילים ברמה הולכה עולה,החל מתרגילים רגועים על יד הבר ועד לתרגילים דינמיים עם רמת אנרגיה גבוהה בסוף השיעור. המחול משלב כושר ואמנות המתבטאים בגוף ובנשמה.

  • רצועות - בבניין 72, קומה מינוס 1

    כוח לסוגיו השונים (כוח מרבי, כוח מתפרץ, סבולת שרירית ועוד), שיווי משקל, קואורדינציה ודיוק מהווים רק רשימה חלקית של מרכיבי כושר גופני שניתן לשפר באמצעות אימון המתבצע עם הרצועות. מדובר בשתי רצועות חזקות במיוחד שאורכן 2.5 מטר והן אינן אלסטיות. באמצעותן ניתן לבצע אלפי תרגילים לקבוצות השרירים השונות, התרגילים כולם מבוצעים כנגד משקל הגוף וכך מתבצע חיזוק השרירים המייצבים והתנועתיים כאחד.

  • סוויצ'ינג - בבניין 72, קומה מינוס 1

    אימון דינאמי ושורף קלוריות. האימון כולל החלפת אביזרי כושר ומעבר מפעילות אירובית בפרקי זמן קצרים למאמץ אנאירובי, תוך שימת דגש על חיזוק הגוף ושיפור הכוח.

  • קיקבוקס - בבניין 72, קומה מינוס 1

    אימון אנרגטי שכולל עבודה אירובית מאומצת המתבססת על טכניקות מעולם אומנויות הלחימה. מעבר לשריפת קלוריות מוגברת, האימון משפר משמעותית את הקורדינציה, הזריזות והסיבולת ומחזק את כל שרירי הגוף.

לצפייה בתקנון הסטודיו לחצו כאן.
לכל שאלה נוספת, מוזמנים/ות ליצור קשר עם משרד שירותי האגודה:

נגישות