אז איפה הסטודיו נמצא?

סטודיו POSITIVE (גדול) – בו מתקיימים אימוני ספינינג, אירובי, אימוני כח ופונקציונלי
נמצא בבניין 72, קומה מינוס 1.

סטודיו POSITIVE + (קטן) – בו מתקיימים רק מחול יוגה ופילאטיס
נמצא בבית הסטודנט קומה מינוס 1 חדר מינוס 129.

ואיזה אימונים יש לנו להציע לכן/ם?

  • ספינינג - בבניין 72, קומה מינוס 1

    רכיבה על אופניים נייחים בעומסים ובמהירויות משתנות, במהלכה הדופק נע בין 65-90% מדופק מירבי, דבר המוביל לשריפת קלוריות מואצת וחיזוק שרירי הישבן והרגליים. מעבר לשריפת קלוריות מוגברת האימון משפר סיבולת לב ריאה ושמירה על הבריאות, הכושר והאסתטיקה של פלג הגוף התחתון. בסוף כל אימון ניתן דגש גם על חיזוק שרירי הבטן ומתיחות.

  • עיצוב - בבניין 72, קומה מינוס 1

    אימון שמטרתו לחזק ולחטב את כל שרירי הגוף תוך שימת דגש על היציבה והיציבות. מתאים לכל רמות הכושר ומשתלב כשיעור משלים לשיעורי האירובי השונים. השיעור אינו כולל קפיצות וכולל שימוש באביזרי כושר.

  • עיצוב דינמי - בבניין 72, קומה מינוס 1

    שיעור כושר ללא הפוגות שעונה על מגוון מטרות: שריפת שומן, חיטוב הגוף, שיפור שיווי משקל, שיפור רמת הכושק וחיזוק השרירים. באימון ניתן דגש על שיפור סיבולת לב ריאה בשילוב אביזרי כושר שונים.

  • עיצוב ישבן - בבניין 72, קומה מינוס 1

    אימון המתמקד בחיטוב, הצרת היקפים ומיצוק איזור הישבן. באימון נבצע תרגילים חזקים ומגוונים לפלג הגוף התחתון. בסוף כל אימון ניתן דגש גם על חיזוק שרירי הבטן ומתיחות.

  • HIIT - בבניין 72, קומה מינוס 1

    אימון אינטרוולים בעצימות גבוהה, האימון משלב בין אימון אירובי לכוח כמעט ללא מנוחה, אינו דורש קואורדינציה, מאתגר וקצבי ומתאים למתאמנים שאוהבים את ההרגשה הטובה והמאומצת שלאחר אימון. מתאים לשני המינים.

  • זומבה - בבניין 72, קומה מינוס 1

    אימון מהנה וסוחף לצלילי מוזיקה לטינית עם תנועות ריקוד פשוטות בסגנון דרום אמריקאי. האימון מיועד לשיפור ושימור הכושר האירובי והקואורדינציה ומתאים לכל רמות הכושר ושורף קלוריות.

  • מדרגה - בבניין 72, קומה מינוס 1

    אימון יעיל לשריפת שומנים תוך שימוש במדרגה לפי קצב המוסיקה. בשיעור נשפר סיבולת לב ריאה, קואורדינציה, נשרוף קלוריות ונחזק פלג גוף תחתון בדגש על שרירי רגליים וישבן.

  • אימון פונקציונלי - בבניין 72, קומה מינוס 1

    אימון מעניין ומאתגר בו נבצע תרגילים המפעילים מספר קבוצות שרירים יחד תוך שילוב עבודה עם משקולות קטלבלס,כדורי כוח, Battle Rope ועוד המון הפתעות. האימון מגוון וכך גם התוצאות –שיפור הכוח, סיבולת שריר,יציבה,זריזות, גמישות וירידה באחוזי שומן.

  • עיצובלאטיס (לנשים בלבד) - בבניין 72, קומה מינוס 1

    אימון המשלב בין עקרונות הפילאטיס לעבודת הכוח של העיצוב תוך שימוש באביזרי הכושר. שיעור מאתגר בו נעבוד על שרירי הבטן והישבן, תנועתיות, הארכת השרירים וגמישות, עבודה על שיווי משקל ושרירי היציבה, בדגש על דיוק, שליטה וריכוז.

  • פילאטיס - בית הסטודנט קומה מינוס 1 חדר מינוס 129

    הפילאטיס הוא אימון גופני דינאמי, המחזק את השרירים, מגמיש ומייצב את הגוף תוך שילוב כל מערכת השרירים בגוף, כולל השרירים הפנימיים – שרירי היציבה. הטכניקה בנויה על היחס שבין נשימה ושליטה על מרכז הגוף. בשיעור נתמקד בשרירי הליבה של הגוף – שרירי הבטן, החזה והגב, תוך הקפדה על ביצוע מדויק, זרימה תנועתית ושיפור מערכות הנשימה.

  • יוגה אייגנר - בית הסטודנט קומה מינוס 1 חדר מינוס 129

    ביצוע מאוד מדויק של תנוחות ושהייה ממושכת בכל תנוחה. השיטה כוללת שימוש באביזרי עזר שונים שמאפשרים למתאמן ליהנות מיתרונותיה של תנוחה שהוא לא מסוגל לבצע בעצמו בגלל חוסר יכולת או חוסר כוח. האימון טוב לבריאות, מחטב את הגוף ומתאים לכל הגילאים.

  • יוגה שיבננדה - בית הסטודנט קומה מינוס 1 חדר מינוס 129

    שיבננדה יוגה היא שיטה מלאה לריפוי שעוצבה לעזור לגוף לשמור על מצב בריאותי תקין. במהלך השיעור ישנו דגש רב על הנשימה ועל ההרפיה, השיעור בנוי על עבודה פיסית עמוקה שמחזקת את שרירי הגוף, מאריכה ומגמישה את השרירים.

  • ג'אז לירי - בית הסטודנט קומה מינוס 1 חדר מינוס 129

    השיעור מורכב מתרגילי חימום קבועים המתבססים על טכניקה מהבלט הקלאסי, תרגילי חיזוק ומתיחות. לאחר מכן נלמדת קומבינציה שמתחלפת כל שלושה או ארבעה שיעורים. הסגנון הלירי נותן דגש על הבעת רגש וביטוי עצמי יחד עם עבודה אינטנסיבית על טכניקה ואלמנטים פיזיים. קצב השיעור יחסית מהיר יותר, ומומלץ לבעלי כל רקע שהוא בתחום המחול.

  • מודרני - בית הסטודנט קומה מינוס 1 חדר מינוס 129

    השיעור מתמקד בעבודה עם משקל איברי הגוף יחד עם שיפור הקורדינציה, תוך שימת לב למוסקליות ושחרור התנועה. השיעור מורכב מחימום המכיל תרגילי ריליס ועבודת רצפה, מעט אימפרוביזציה, וכמובן תרגילי חיזוק ומתיחות. לאחר מכן נלמדת קומבינציה אשר מתחלפת כל שלושה או ארבעה שיעורים. קצב השיעור מעט יותר איטי ומומלץ לכולם.

  • היפ-הופ - בית הסטודנט קומה מינוס 1 חדר מינוס 129

    שיעור המשלב בין לימודי ריקוד מהנים לבין פעילות אירובית אינטנסיבית שורפת קלוריות. ריקוד ההיפ הופ הינו אנרגטי, אתלטי וקופצני ומהווה בסיס מצויין לפעילות אירובית בשילוב של מוסיקה מודרנית. שיעורי היפ הופ זאת הזדמנות נהדרת לעשות כושר תוך לימוד ריקוד כיפי והמון הנאה.

  • בלט קלאסי - בית הסטודנט קומה מינוס 1 חדר מינוס 129

    בלט קלאסי הינו סגנון מחול ייחודי המשלב תנועה אלגנטית, מוסיקליות וחן לצד כח שריר,סיבולת,גמישות וקואורדינציה. השיעור מורכב מרצף תרגילים ברמה הולכה עולה,החל מתרגילים רגועים על יד הבר ועד לתרגילים דינמיים עם רמת אנרגיה גבוהה בסוף השיעור. המחול משלב כושר ואמנות המתבטאים בגוף ובנשמה.

לצפייה בתקנון הסטודיו לחצו כאן.
לכל שאלה נוספת, מוזמנים/ות ליצור קשר עם משרד שירותי האגודה:

נגישות