מעוניינ/ת בעבודה שמשלבת עשייה חברתית, ערכים ומנהיגות? האגודה היא המקום בשבילך! בואו להתפתח ולרכוש ניסיון בעבודה בסביבה סטודנטיאלית ומאתגרת.

יש תפקיד שמעניין אותך? בכל מודעה מצורפים פרטי התקשרות של בעל/ת התפקיד הנוכחי/ת. זה הזמן להתקשר, ללמוד ולשאול את כל השאלות.

אנא ודאו שקיבלתן/ם מייל שמאשר את ההגשה עד יום לפני סגירת המועמדות. אם לא קיבלתן/ם מייל כנראה שההגשה נכשלה. שימו לב שכל ההגשות הן עד השעה 12 בצהריים- לא יתקבלו הגשות באיחור.

**במידה ויש בעיה בהגשה עצמה ניתן לשלוח את קורות החיים ואת התשובות לכל הקטגוריות שבטופס למייל drushim@aguda.bgu.ac.il

שם התפקיד
תאריך פרסום
תאריך אחרון להגשה
  • שם התפקיד: רכז/ת כספים
    תאריך פרסום: 17.03.19
    תאריך אחרון להגשה: 28.03.19

    דרישות תפקיד: אמינות ואחריות | נכונות לעבודה בשעות קבועות | יחסי אנוש מעולים יתרון: ניסיון בעבודה בתחום
    הכספים וחברות באגודת הסטודנטים

    תיאור התפקיד: עריכה ועדכון חוזי עבודה לעובדים חדשים | פתיחת קרנות הפנסיה, פרמיה וסיום העסקה לעוזבים | הפקה ועדכון דוחות הנוכחות לעובדי האגודה ובקרה על חריגות

    היקף המשרה: עד 65 שעות חודשיות לפי שכר סטודנט | התחייבות לשנה

    הגשת המועמדות תתקיים עד יום חמישי ה-28.03.19 בשעה 12:00 בצהריים. הראיון יתקיים ביום חמישי ה-31.03.19 – אנא שריין/י את התאריך שכן לא תהיה אפשרות להתראיין במועד אחר!
    יש להגיע לראיון לאחר הכנה והיכרות עם התפקיד.

    לפרטים נוספים: אושרת רמ"ד כספים 054-6996219

  • שם התפקיד: צלם/ת
    תאריך פרסום: 18.02.19
    תאריך אחרון להגשה: 27.03.19

    תיאור התפקיד: צילום באירועי האגודה השונים | עריכת תמונות

    דרישות התפקיד: ניסיון מוכח בצילום סטילס – חובה| ציוד צילום כולל פלאש חיצוני – חובה | יכולות עריכה והיכרות עם תוכנות עיבוד תמונה – חובה | זמינות גבוהה | חברות באגודת הסטודנטים-יתרון

    היקף המשרה: על פי שעות העבודה בפועל לפי שכר סטודנט, התחייבות לשנה | יש להציג תיק עבודות מגוון במסגרת ראיון העבודה

    הגשת המועמדות תתקיים עד יום רביעי ה-27.03.19 בשעה 12:00 בצהריים.
    הראיון יתקיים ביום חמישי ה-28.03.19 – אנא שריין/י את התאריך שכן לא תהיה אפשרות להתראיין במועד אחר!
    יש להגיע לראיון לאחר הכנה והיכרות עם התפקיד.

    לפרטים נוספים: דובר אור ארז  050-5100042

    **רק פניות מתאימות יענו. נוכחות בזמן הראיונות חובה. יש לעקוב אחר הפרסומים באתר.

  • שם התפקיד: מדריכי/ות טוורקינג
    תאריך פרסום: 17.03.19
    תאריך אחרון להגשה: 04.04.19

    תיאור התפקיד: העברת שיעורים בסטודיו פוזיטיב של האגודה

    דרישות התפקיד: בעל/ת ניסיון בהדרכת אימונים קבוצתיים | בעל/ת הסמכות מרובות – יתרון | חברות באגודת הסטודנטים – יתרון

    היקף המשרה: כ1-2 שעות שבועיות | התחייבות לשנה | תחילת עבודה מידית 

    הגשת המועמדות עד יום חמישי 4.4.19 בשעה 12:00 בצהריים. הראיון יתקיים ביום ראשון 7.4.19- אנא שריין/י את התאריך שכן לא תהיה אפשרות להתראיין במועד אחר!

    מומלץ להגיע למכרז לאחר הכנה והיכרות עם התפקיד.

    לפרטים נוספים יש ליצור קשר עם שלי מנהלת הסטודיו 052-2311215

    **רק פניות מתאימות יענו. נוכחות בזמן הראיונות חובה. יש לעקוב אחר הפרסומים באתר.

  • שם התפקיד: מדריכי/ות מדרגה
    תאריך פרסום: 20.02.19
    תאריך אחרון להגשה: 14.03.19

    תיאור התפקיד: העברת שיעורים בסטודיו פוזיטיב של האגודה

    דרישות התפקיד: בעל/ת ניסיון בהדרכת אימונים קבוצתיים | תעודת הכשרה בתחום – חובה | בעל/ת הסמכות מרובות – יתרון | חברות באגודת הסטודנטים – יתרון

    היקף המשרה: כ2-3 שעות שבועיות | התחייבות לשנה | תחילת עבודה מידית 

    הגשת המועמדות עד יום חמישי 14.3.19 בשעה 12:00 בצהריים. הראיון יתקיים ביום ראשון 17.3.19- אנא שריין/י את התאריך שכן לא תהיה אפשרות להתראיין במועד אחר!

    מומלץ להגיע למכרז לאחר הכנה והיכרות עם התפקיד.

    לפרטים נוספים יש ליצור קשר עם שלי מנהלת הסטודיו 052-2311215

    **רק פניות מתאימות יענו. נוכחות בזמן הראיונות חובה. יש לעקוב אחר הפרסומים באתר.

  • שם התפקיד: יו"ר האגודה
    תאריך פרסום: 03.01.19
    תאריך אחרון להגשה: 04.04.19

    תיאור תפקיד: הובלת תהליכים וניהולם ברמה הארגונית | ניהול והובלת הנהלת האגודה וכלל עובדי האגודה (כ-170 עובדים) | ייצוג האגודה והסטודנטים אל מול הנהלת האוניברסיטה ובוועדות האוניברסיטה השונות | ניהול, תכנון ועבודה עם תקציב של כ-8 מיליון שקלים | ייצוג האגודה והסטודנטים בגופים סטודנטיאליים ארציים ומקומיים | ייצוג האגודה והסטודנטים אל מול גורמים חיצוניים שונים כגון עיריית באר שבע, המועצה להשכלה גבוהה, גורמי ממשל וכיו"ב | שמירה על קשר רציף עם מועצת אגודת הסטודנטים- עדכון המועצה, העלאת נושאים לדיון מטעם ההנהלה ואחריות על יישום החלטות המועצה

    דרישות התפקיד: ניסיון בניהול עובדים | ניסיון בעבודה עם תקציב בהיקפים גדולים | ניסיון בהובלת תהליכים ארגוניים | ייצוגיות ויכולת עבודה מול גורמים בכירים | יכולת עמידה בלוחות זמנים ובניית תוכניות עבודה | יחסי אנוש מצוינים | יכולת התבטאות גבוהה בע"פ ובכתב | אחריות ואמינות | הכרות מוקדמת עם אגודת הסטודנטים וחברות באגודה – חובה

    היקף המשרה: משרה מלאה הדורשת זמינות גבוהה ועבודה בשעות לא שגרתיות בשכר גלובלי | התחייבות לשנה | תחילת עבודה מידית | חובת נוכחות בחודשי הקיץ

    הגשת המועמדות תתקיים עד יום חמישי ה-04.04.19 בשעה 12:00 בצהריים.
    הראיון יתקיים ביום ראשון ה-28.04.19 – אנא שריין/י את התאריך שכן לא תהיה אפשרות להתראיין במועד אחר!
    יש להגיע לראיון לאחר הכנה והיכרות עם התפקיד.

    לפרטים נוספים יש לפנות למזכ"לית המועצה- חן שרה מרדכי 0546946687

    **רק פניות מתאימות יענו. נוכחות בזמן הראיונות חובה. יש לעקוב אחר הפרסומים באתר.

נגישות