מעוניינ/ת בעבודה שמשלבת עשייה חברתית, ערכים ומנהיגות? האגודה היא המקום בשבילך! בואו להתפתח ולרכוש ניסיון בעבודה בסביבה סטודנטיאלית ומאתגרת.

יש תפקיד שמעניין אותך? שימ/י לב, לעיתים המידע אודות התפקיד מפורט יותר באתר מאשר במודעה. כמו כן, בכל מודעה מצורפים פרטי התקשרות של בעל/ת התפקיד הנוכחי/ת. זה הזמן להתקשר, ללמוד ולשאול את כל השאלות.

אנא ודאו שקיבלתן/ם מייל שמאשר את ההגשה עד יום לפני סגירת המועמדות. אם לא קיבלתן/ם מייל כנראה שההגשה נכשלה וכדאי להגיש שוב או לשלוח למייל "דרושים" הכתוב מטה. יש לשים לב כי המייל שמאשר את ההגשה אינו אוטומטי ועל כן יכול לקחת מס' ימים עד להגעתו, אך חשוב שתוודאו שהגשתכם/ן התקבלה לפני מועד סגירת ההגשה.

שימו לב שכל ההגשות הן עד השעה 12 בצהריים- לא יתקבלו הגשות באיחור.

*במידה ויש בעיה בהגשה עצמה ניתן לשלוח את קורות החיים ואת התשובות לכל הקטגוריות שבטופס למייל drushim@aguda.bgu.ac.il

*הסבר קצר על התהליך: עד יום לפני המכרז/ראיון נעשה סינון קורות חיים על סמך קורות החיים, התשובות בטופס ומכתבי ההמלצה שנשלחו. מועמדים/ות שעוברי/ות מזומנים/ות למכרז/ראיון טלפונית ומי שלא עובר/ת מקבל/ת על כך מייל.

שם התפקיד
תאריך פרסום
תאריך אחרון להגשה
  • שם התפקיד: שופטי\ות ליגות
    תאריך פרסום: 24.10.19
    תאריך אחרון להגשה: 01.12.19

    תיאור התפקיד: שיפוט במשחקי ליגת הכדורסל, קט-רגל, כדורעף ופריסבי של אגודת הסטודנטים | ניהול זירת המשחק משלב הכנתו ועד לסיומו

    דרישות התפקיד: אסרטיביות | זמינות למינימום ארבעה משחקים בשבוע (כארבע שעות שבועיות) | זמינות למשחקים אחה"צ וערב | עבודה עצמאית

    יתרון – ניסיון בשיפוט משחקי ספורט (ליגות נוער\ילדים וכדומה)

    היקף המשרה: 4-5 שעות בשבוע ע"פ שכר סטודנט (אוקטובר-יוני) | התחייבות עד גמר הליגות (יוני 2020) | כל בוע יתקיימו עד שמונה משחקים במרכז הפורט אשר יחולקו בין השופטים\ות | במהלך תקופת המבחנים לא יתקיימו משחקים

    מועד אחרון להגשת מועמדות – יום א', ה-1.12.19, בשעה 12:00 בצהריים.

    מועד הריאיון: יום ד', 4.12.19

    אנא לשריין את יום זה באופן מלא ! לא תהיה אפשרות להתראיין במועד אחר, ושעות הראיונות נקבעות בסמוך למועדם.

    לפרטים נוספים: תום – רכז ספורט – 052-3333747

  • שם התפקיד: מנהל\ת משרד כספים
    תאריך פרסום: 01.11.19
    תאריך אחרון להגשה: 24.11.19

    האגודה הסטודנטיאלית באוניברסיטת בן גוריון מחפשת מנהל\ת משרד כספים, בהיקף של כ- 80 אחוז משרה.

    תיאור התפקיד:

    דיווח כספי תקופתי | הכנת ספר תקציב שנתי (בניית תקציב) | ביצוע מעקב תקציבי וניהול תזרים המזומנים של הארגון (צפוי ובפועל) | עבודה שוטפת מול יו"ר וסיו"ר הארגון | הצגת התקציב פר סמסטר לוועדת כספים ובאישור תקציב חדש למליאת מועצת הסטודנטים | ניהול צוות הנהלת חשבונות וכספים | ניהול הקשר עם רואה החשבון | עבודה ישירה מול הבנק, משא ומתן על תנאי הפעילות, פיקוח וניהול הוצאות המימון ועמלות הבנק | פיקוח על הכנת המשכורות ובדיקתן | נוכחות בישיבות הנהלה וליווי המהלכים בהיבטים פיננסיים | נציגות בוועדת כספים אוניברסיטאית מטעם האגודה

    דרישות התפקיד:

    בעל\ת תואר ראשון (לפחות) בכלכלה\חשבונאות\תחום פיננסי | התחייבות לשלוש שנים עם אופציה להארכה עד ל-6 שנים | זמינות גבוהה | ניסיון של שנה רלוונטי בניהול כספים בארגון בעל מאפיינים דומים – חובה

    למען הסר ספק, אין חובה להיות סטודנט\ית פעיל\ה
    המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד

    מועד אחרון לשליחת קו"ח – 24.11.19
    מועד הראיונות (מכרז בנוכחות 5 משתתפים\ות) – 28.11.19
    זימון לראיון יעשה על ידי מנהלת משאבי אנוש באמצעות שיח טלפוני עד יומיים לפני הראיונות.
    לאלו אשר לא יעברו את סינון קורות החיים יישלח מייל מסודר.

    אנא לשריין את יום הראיונות באופן מלא ! לא תהיה אפשרות להתראיין במועד אחר, ושעות הראיונות נקבעות בסמוך למועדם.

    לפרטים נוספים: דורין, מנהלת משאבי אנוש 052-8851762

  • שם התפקיד: חברי\ות ועדת קלפי לבחירות מועצת האגודה הסטודנטיאלית
    תאריך פרסום: 04.11.19
    תאריך אחרון להגשה: 20.11.19

    תיאור התפקיד: ניהול הקלפיות| פיקוח על תהליך ההצבעה וספירת הקולות (במידת הצורך ) | זמינות מלאה במהלך הבחירות העתידות להתקיים ב1-4 לדצמבר 2019, במהלך כל שעות היום.
    דרישות התפקיד :
    אחריות| סדר ודייקנות |יושר ואמינות | שיקול דעת  | התחייבות למינימום 3 משמרות בכל ימי הבחירות | חברות באגודת הסטודנטים -חובה !

    היקף המשרה: עד 30 שעות לפי שכר סטודנט בימי הבחירות (תיתכן עבודה בשעות הערב לספירת הקולות)

    הכשרה לתפקיד תיערך ביום ג', ה-26 לנובמבר – החל משעה 18:30. העבודה מותנית בהגעה להכשרה , ללא נוכחות בהכשרה – לא תוכלו לעבוד.

    מועד אחרון להגשת מועמדות – יום ד', ה-20.11.19, בשעה 12:00 בצהריים.

    מועד הריאיון: יום א' , 24.11.19 בין השעות 13:00-16:00

    אנא לשריין שעות אלו באופן מלא ! לא תהיה אפשרות להתראיין במועד אחר\שעות אחרות, ושעות הראיונות למעומד\ת נקבעות בסמוך למועדם וימסרו טלפונית.

    לפרטים נוספים: יו"ר ועדת בחירות – לידור אביטן – 0528765787

  • שם התפקיד: פרויקטור\ית קריירה וזוגיות
    תאריך פרסום: 04.11.19
    תאריך אחרון להגשה: 19.11.19

    תיאור התפקיד: עבודה שוטפת מול גופים וארגונים בעיר ובאוניברסיטה | מיפוי צרכי הסטודנטים\ות והארגונים הפועלים בתחומים הרלוונטיים | הנגשת עולם התעסוקה ללומדים\ות בקמפוס | עידוד ופיתוח שיח בנושא הזוגיות בקרב הסטודנטים\ות

    דרישות התפקיד : יוזמה | יצירתיות ויחסי אנוש מעולים | ידע וניסיון בהפקת אירועים | ניסיון בעבודה מול גורמים בכירים | יכולת עבודה עצמאית, תחת לחץ ותעדוף משימות | יכולת ניהול וארגון פרויקטים, וכן הובלת תהליכים | כושר ביטוי גבוה בכתב ובע"פ

    היקף המשרה: עד 70 שעות חודשיות, על פי שעות העבודה בפועל לפי שכר סטודנט | תחילת עבודה מיידית (נובמבר – מאי).

    מועד אחרון להגשת מועמדות – יום ג', ה-19.11.19, בשעה 12:00 בצהריים.

    מועד המכרז: יום ד' , 20.11.19

    אנא לשריין יום זה באופן מלא ! לא תהיה אפשרות להתראיין במועד אחר ושעות הראיונות למעומד\ת נקבעות בסמוך למועדם וימסרו טלפונית לאחר סגירת הגשת המועמדות.

    לפרטים נוספים: דניאל רכז מעורבות קהילתית – 054-9747202

  • שם התפקיד: עובדי\ות תפעול והפקה
    תאריך פרסום: 10.11.19
    תאריך אחרון להגשה: 24.11.19

    תיאור התפקיד: עבודה באירועי האגודה | הוצאה לפועל של אירועי שיא | משימות שגרה שוטפת

    דרישות התפקיד : נכונות לעבודה פיזית | אחריות אישית | יחסי אנוש טובים | יכולת לבצע מגוון רחב של תפקידים ומשימות | גמישות וזמינות לעבודה הן בשעות הבוקר והן בשעות הערב המאוחרות

    היקף המשרה: מינימום הגשה של 15 שעות שבועיות, 3 משמרות של 2-5 שעות, שכר סטודנט לפי שעות העבודה בפועל | התחייבות לשנהתחילת עבודה מידית

    יתרונות: יכולת הקלדה | רישיון נהיגה ידני | ידע וניסיון בהגברה ובעבודה טכנית

    מועד אחרון להגשת מועמדות – יום א' 24.11.19 , בשעה 12:00 בצהריים.

    מועד הריאיון – יום ד' ה-27.11.19 בין השעות 9:00-12:00

    אנא לשריין שעות אלו באופן מלא ! לא תהיה אפשרות להתראיין במועד אחר ושעות הראיונות למעומד\ת נקבעות בסמוך למועדם וימסרו טלפונית לאחר סגירת הגשת המועמדות.

    לפרטים נוספים – טמיר (רכז תפעול שטח) – 0542321312

נגישות